- -10%

Książka zawiera wybór myśli, duchowych przestróg i wezwań Marii Simmy, dzięki którym i my dzisiaj możemy kontynuować powierzoną jej misję i przynieść ulgę duszom czyśćcowym. Znajdziemy w niej również nauczanie Kościoła na temat czyśćca.
Najniższa cena produktu 18,90 zł z dnia 03.02.2023
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Dostępny
Bezpieczne Płatności dzięki PayPal i Dotpay
Darmowa dostawa od 129 złotych
Jesteśmy Dla Was od poniedziałku do piątku 8:00-16:00
Maryja jest dla dusz czyśćcowych Matką Miłosierdzia. Gdy Jej imię odbija się echem w Czyśćcu, dusze doznają wielkiej radości. Pewna dusza powiedziała, że przy okazji swojej śmierci Maryja poprosiła Jezusa, by uwolnił wszystkie dusze znajdujące się w Czyśćcu w dniu Wniebowzięcia, oraz że Jezus wysłuchał tej modlitwy swojej Matki. W dniu Wniebowzięcia te dusze towarzyszyły Maryi w Niebie, ponieważ została Ona ukoronowana jako Matka Miłosierdzia i Matka Łaski Bożej.
fragment książki
Maria Simma byłą austriacką mistyczką, która miała dar rozmawiania z duszami czyśćcowymi. Przychodziły do niej i przekazywały swoje prośby o wstawiennictwo oraz przesłania do żyjących krewnych. Opowiadały jej o swoim doczesnym życiu, decyzjach, których teraz żałują a także o konsekwencjach jakie za to poniosły. Dzięki tym spotkaniom Maria Simma stała się gorącą orędowniczką modlitwy za dusze cierpiące w czyśćcu, do której nieustannie wzywała wszystkich wierzących. Sama zawsze żyła ubogo, świadcząc o tym, jak Boska Opatrzność potrafi się troszczyć o swoje narzędzia. Żyła nieustanną modlitwą i dziełami miłosierdzia, w sposób pogodny i w prawdziwej pokorze, a z jej oczu biło szczególne światło. Nieustannie ofiarowywała też swoje cierpienia w intencji potrzebujących dusz.
Maria Simma (1915-2004) to prosta wieśniaczka z Austrii, która miała łaskę kontaktu z duszami czyśćcowymi. Trzykrotnie usiłowała wstąpić do klasztoru, ale ze względu na stan zdrowia za każdym razem spotykała się z odmową. Od 1940 r. zaczęła mieć widzenia dusz czyśćcowych. Widzeniom tym towarzyszyły dotkliwe cierpienia fizyczne.
Książka zawiera wybór myśli, duchowych przestróg i wezwań Marii Simmy, dzięki którym i my dzisiaj możemy kontynuować powierzoną jej misję i przynieść ulgę duszom czyśćcowym. Znajdziemy w niej również nauczanie Kościoła na temat czyśćca.
“Pożyjemy, zobaczymy” głosi powiedzenie. Ks. Dolindo traktuje je przewrotnie i pisze: “Kto umrze, zobaczy”.
Maria Simma (1915-2004) to prosta wieśniaczka z Austrii, która miała łaskę kontaktu z duszami czyśćcowymi. Trzykrotnie usiłowała wstąpić do klasztoru, ale ze względu na stan zdrowia za każdym razem spotykała się z odmową. Od 1940 r. zaczęła mieć widzenia dusz czyśćcowych. Widzeniom tym towarzyszyły dotkliwe cierpienia fizyczne.
Maria Simma (1915-2004) to prosta wieśniaczka z Austrii, która miała łaskę kontaktu z duszami czyśćcowymi. Trzykrotnie usiłowała wstąpić do klasztoru, ale ze względu na stan zdrowia za każdym razem spotykała się z odmową. Od 1940 r. zaczęła mieć widzenia dusz czyśćcowych. Widzeniom tym towarzyszyły dotkliwe cierpienia fizyczne.
Ks. Jan Kracik, historyk, opisał wydarzenia, gdy kolejne fale epidemii dżumy dotykały staropolskie społeczeństwa.
Śledząc opisane przez autora historię przekonujemy się, że mimo zmieniających się epok i obyczajów, ludzkie postawy wobec epidemii pozostają niezmienne. Od nas tylko zależy, czy staniemy z nią do walki, czy pozostaniemy tylko jej biernymi obserwatorami.
Pozycja zawiera prośby i modlitwy uwielbienia Boga w zjednoczeniu z Aniołami, którzy są pośrednikami pomiędzy Bogiem a człowiekiem.
Jezus na krzyżu przekazuje niejako swój duchowy testament, oszczędny w słowach, ale mający moc równą mowie wygłoszonej przez Niego podczas Ostatniej Wieczerzy.
„Nikt nie myśli o potrzebach drugiego (..) W istocie wielu chrześcijan nie tylko nie rozdaje dóbr własnych, ale nawet kradną cudze. Nie tylko, mówię, gromadząc własne pieniądze, nie składają ich u stóp apostołów, lecz nawet przeganiają sprzed kapłanów swoich braci, którzy szukają pomocy.”
fragment kazania
Opracowanie redakcyjne: ks. Łukasz Leonkiewicz
Tłumaczenie: Dominika Krupińska
Prawosławny klasztor założony w XV wieku znany jako Pustynia Optina stał się w XIX w. ważnym ośrodkiem duchowym za sprawą świątobliwych mnichów, nazywanych Starcami z Optyny. Stali się duchowymi przewodnikami dla przybywających tam rzesz pielgrzymów zauroczonych ich sposobem życia i modlitwą.
“Pożyjemy, zobaczymy” głosi powiedzenie. Ks. Dolindo traktuje je przewrotnie i pisze: “Kto umrze, zobaczy”.